مهربانی

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:49

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد که در اين زمان که به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ کلاس خصوصي برويم يا نه از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي کنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

کلاس خصوصي يا پکيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي کنند. اما مسئله اين است که به کلاس خصوصي برويم يا از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي کرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده کنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با کل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر کشور رقابت داريد. دانش آموزاني که در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي که با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي که شما را به سمت درست هدايت کند و در زمينه تست زدن تقويت کند استفاده نماييد.

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا کلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر کدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شرکت در کلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي که در حل مسئله اي به مشکل برمي خوريد سر کلاس از استاد خواهش کرده تا اين سوال را براي شما حل کند.

پکيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند که شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر کشور استفاده کنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده کنيد در صورتي که در کلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين کار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت کلاس هاي خصوصي در مقابل پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشکالات خود
  • رفع مشکلات درسي

معايب کلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يکبار امکان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يکبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان کلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه کنيد
  • استفاده از اساتيد برندي که فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پکيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا کنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت کامپيوتر براي شما کسل کننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني که بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا کنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پکيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به کلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي که بتوان به پکيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد که در زير اين مبحث را هم بررسي کرديم.

رفع معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد که بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پکيج ها تامل کنيم مي بينيم که در کنار استاد مربوطه يک شاگرد در هنگام تدريس همکاري مي کند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينکه ممکن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشکلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نکات مهم ديگر در پکيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود که اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينکه دانش آموز اصلا در اين مبحث به کلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشکي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع که از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي کند است.

علت گرايش داوطلبين کنکوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد که مثل يک جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي که فکر کنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در کند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است که منابع آموزشي حکم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه کنکور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور رو به سمت منابع آموزشي بياورند که چند از دليل اين مبحث را عنوان مي کنيم.

  • دانش آموزان ممکن است در مدارسي تحصيل کنند که از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه که باعث شده اکثر دانش آموزان بدليل تستي بودن کنکور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح کشوري در بعضي از نقاط کشور

هزينه هاي سر به فلک کشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد کلاس هاي خصوصي شويد بايد يکم به هزينه هاي کلاس ها اونم در اين شرايط يک نگاهي بيندازيد. هزينه کلاس ها از يک طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع کنيد اين هزينه ها سر به فلک مي کشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد که اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم که ما دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پکيج هاي کنکوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به کلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر کرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص کرده تا به هدف هاي خودتان نزديک و نزديک تر شويد.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : کلاس,خصوصی,یا,پکیج,های,آموزشی,حرف,آخر,مسئله,این,است,!, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:40

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته کردن افکار عمومي، تبليغ عليه منافع کشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان کاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي کاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شکلک ها و پيام ها باعث کندي روم مي شود و کاملا ممنوع ميباشد

تشکر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير که شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست که فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : قوانین,استفاده,از,چت,روم, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:55

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند که نام و يا لوگو شرکت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، که يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ کسب و کار به شمار مي آيد.

 سه نکته کليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.
·بايد کسب و کار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات کسب و کار و برند شما، يک هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني که گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مکان هايي هستند که شرکت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينکه هديه شما يک خودکار ارزان يا يک هديه گران باشد تقريبا ريسک يکساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي که يک هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليکه از آن استفاده مي کند مي بينند و يک توصيه مثبت براي کسب و کار شما صورت مي گيرد.
استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يک هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يک نوشيدني يا اسنک با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي کساني که خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي کنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي کوتاه مدت و يک هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده کنيد.
اغلب شرکت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا کساني که هنوز مي خواهند خريد کنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني که خريد انجام شده است استفاده مي کنند.
کسب و کارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند که علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يکي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است که با برند شما مرتبط باشد، اين معيار کمک ميکنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شرکت شما شود. اين کمک مي کند که گيرندگان هدايا با فعاليت شرکت شما ارتباط بيشتري برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها يکي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شرکت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده که کمک مي کند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودکار را انتخاب کنيد.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يک متخصص پوست هستيد.

کيت کمک هاي اوليه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلينيک يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودکار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و کاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شرکت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

کيت کمک هاي جانبي جاده اي براي شرکت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يک رستوران يا شرکت توليد کننده مواد غذايي.

وسايل الکتريکي براي شرکت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاک و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليکه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور کلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شرکت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يک خوراکي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند کار يک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي کار کند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما يک هديه معيوب و يا بي کيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از کسب و کار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يک سال يا بيشتر و  در اکثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است که با مقداري سرمايه گذاري يک هديه با کيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شرکت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : چگونه,موثرترین,هدیه,تبلیغاتی,را,برای,کسب,و,کار,خود,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 165 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:12

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 175 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:31

خبرنامه پيامکي چيست و چه تاثيري در پيشرفت کسب و کارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سيستمي گفته ميشود که،کسب و کارها جهت ارتباط هر چه بيشتر با مشتريان از آن استفاده ميکنند. در اين مطلب قصد داريم شما را با خبرنامه پيامکي و مزايا و کاربرد هاي آن آشنا سازيم.

خبرنامه پيامکي چيست؟

خبرنامه پيامکي سيستمي است که با ارسال خبر در آن مي توان، اطلاعيه ها، اخبار، رويداد ها را به اطلاع مشتريان رساند.

در پنل اس ام اس، ميتوانيد به راحتي يک خبرنامه ايجاد کرده و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار کسب و کار خودتان مطلع سازيد.

محتواي يک خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پيامک هاي خبري ست که قصد دارند مطلب يا رويدادي را با مخاطب خود در ميان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پيامکي، در سيستم ارتباط با مشتريان چه مزايايي دارد ؟

ارتباط با مشتريان، يک مساله حائز اهميت در هر نوع کسب و کاراست، که باعث ميشود مشتريان قديمي و جديد از پويا بودن يک بيزينس خبردار شوند.

اين امکان، با استفاده از پنل پيامک نيز قابل ارائه ميباشد، با توجه به اين که اس ام اس سريعا ارسال شده و به دست مشتري ميرسد، باعث افزايش تاثيرگذاري نيز ميگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، که مهم ترين اين موارد را به طور خلاصه، در اين مقاله درج کرده ايم.

براي ارسال خبرنامه پيامکي چه مواردي را بايد رعايت کرد؟

همانطوري که حتما مي دانيد اطلاع رساني  که در حال انتشارو ارسال آن به کاربران و مخاطبين خود هستيد در قالب اس ام اس صورت مي گيرند.

بنابراين بايد به تعداد کاراکترهايي که در متن استفاده ميکنيد توجه نماييد. اين تعداد نميبايست از تعداد مشخصي بيشتر باشد(هر پيامک حدود 70 کاراکتر ظرفيت دارد)،پس متن بايد کوتاه اما جذاب باشد.

بنابر اين بايد در طراحي متن خبر و توانايي رساندن مفهوم، توجه کافي را داشته باشيد.

 در اين قسمت نکاتي را، براي طراحي متن اصولي خبرنامه پيامکي مطرح ميکنيم:

کوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پيامکي:

به لحاظ روانشناسي، متون کوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثير گذاري بيشتري در مخاطب ايجاد کرده و بيشتر توجه شان را به پيگيري متن موجود  جلب مي کنند.

توجه داشته باشيد که متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب مي باشد. از اين جهت حجم مطلوب براي خبرنامه پيامکي در حدود 70 الي 140 کاراکتر در نظر گرفته شده است. که اين ميزان معادل با يک الي دو پيامک مي باشد.

  • توانمندي محتوا در انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامکي:

بايد توجه داشته باشيد متني که  در نظر مي گيريد، بايد علاوه بر رعايت کوتاه بودن، بتواند محتواي مربوطه را که قصد انتقال آن به مخاطب راداريم، به خوبي بيان کند.

متن، ميبايست به طور مستقيم به موضوع اصلي اشاره کند تا مخاطب با خواندن پيامک به، نکته اي که در ارسال پيامک به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لينک جامع در خبرنامه پيامکي:

اين گزينه مي تواند کارتان را خيلي حرفه اي تر به نظر برساند. شما مي توانيد بخشي از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پيامکي ارسال کرده و سپس لينکي را در انتهاي اس ام اس قرار داده و براي خواندن ادامه ي محتوا مخاطب را به لينک مورد نظر هدايت کنيد.

  • در نظر گرفتن زمان بندي مشخص براي خبرنامه پيامکي:

بهتر است اگر قصد داريد اطلاع رساني ها  را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه براي مخاطب ارسال کنيد، حتما اين برنامه را از پيش تعيين کرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نماييد

  • ارائه خدمات عضويت آسان و لغو عضويت آسان براي مخاطب:

يک خبرنامه پيامکي موفق و حرفه اي بهتر است در اولين قدم تجربه مشتري را در نظر بگيرد.

امکاني را براي مخاطبان فعال کنيد که،با ارسال يک اس ام اس به راحتي عضو اين خبرنامه شده و همچنين در زمان دلخواه نيز اين عضويت را لغو نمايند.

مزايا و برتري هاي خبرنامه پيامکي در مقايسه با ساير خبرنامه ها!

1.     اطمينان از اينکه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسيد

2.     امکان نظارت کامل بر روي پروسه بازاريابي

3.     توليد محتوا براي خبرنامه پيامکي معمولا آسان تر مي باشد

4.     در دسترس تر از ساير راه هاي ديگر (مانند ايميل) مي باشد

5.     هزينه آن در مقايسه با شيوه هاي ديگر پيام رساني کمتر و معقول تر است

6.     مي توانيد اطمينان حاصل نماييد که حتما محتواي مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده مي شود

استفاده از پيامک در تمام حوزه هاي بازاريابي، باعث کاهش هزينه هاي اضافي ميشود که استفاده از خبرنامه را نيز شامل ميشود.

براي مطالعه مقالات بيشتر در اين زمينه به سايت پنل ارسال اس ام اس مديانا مراجعه کنيد.

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : خبرنامه,پیامکی,چیست,و,چه,تاثیری,در,پیشرفت,کسب,و,کارها,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 167 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:44

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند که نام و يا لوگو شرکت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، که يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ کسب و کار به شمار مي آيد.

 سه نکته کليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.
·بايد کسب و کار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات کسب و کار و برند شما، يک هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني که گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مکان هايي هستند که شرکت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينکه هديه شما يک خودکار ارزان يا يک هديه گران باشد تقريبا ريسک يکساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي که يک هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليکه از آن استفاده مي کند مي بينند و يک توصيه مثبت براي کسب و کار شما صورت مي گيرد.
استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يک هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يک نوشيدني يا اسنک با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي کساني که خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي کنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي کوتاه مدت و يک هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده کنيد.
اغلب شرکت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا کساني که هنوز مي خواهند خريد کنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني که خريد انجام شده است استفاده مي کنند.
کسب و کارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند که علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يکي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است که با برند شما مرتبط باشد، اين معيار کمک ميکنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شرکت شما شود. اين کمک مي کند که گيرندگان هدايا با فعاليت شرکت شما ارتباط بيشتري برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها يکي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شرکت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده که کمک مي کند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودکار را انتخاب کنيد.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يک متخصص پوست هستيد.

کيت کمک هاي اوليه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلينيک يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودکار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و کاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شرکت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

کيت کمک هاي جانبي جاده اي براي شرکت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يک رستوران يا شرکت توليد کننده مواد غذايي.

وسايل الکتريکي براي شرکت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاک و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليکه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور کلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شرکت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يک خوراکي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند کار يک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي کار کند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما يک هديه معيوب و يا بي کيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از کسب و کار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يک سال يا بيشتر و  در اکثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است که با مقداري سرمايه گذاري يک هديه با کيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شرکت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : چگونه,موثرترین,هدیه,تبلیغاتی,را,برای,کسب,و,کار,خود,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:05

لینک دوستان

خبرنامه